Treceți la conținutul principal

Teste de personalitate - interpretari 2

În testul de astăzi pentru a afla ce personalitate ai trebuie să desenezi un porc.



După ce desenați, citiți interpretarea de mai jos:

1) Dacă porcul este plasat:
- Cât mai sus în pagină - sunteți o persoană optimistă. Mereu priviți partea bună a lucrurilor.
- Pe mijlocul paginii - sunteti o persoană realistă, echilibrată.
- În josul paginii - sunteți o persoană pesimistă, negativistă.

2) Dacă porcul se uita:
- Spre stânga - sunteți o persoană prietenoasă, respectați tradițiile și vă place să vă petreceți timpul cu familia sau cu prietenii.
- În fața - sunteți o persoană curajoasă și directă. Nu vă este teamă de conflict și spuneți tot ce gândiți, fără rușine.
- Spre dreapta - sunteți o persoană inovativă. Nu prea tineți cont de tradiții ori familie.

3) Dacă desenul este:
- Foarte detaliat - sunteți o persoană precaută și analitică. Nu prea aveți încredere în oameni.
- Puțin detaliat - sunteți o persoană naivă și emotivă. Deseori vă asumați riscuri.

4) Dacă porcul are:
- 3 picioare (sau mai puțin) - sunteți o persoană nesigură, nehotarată și vă place schimbarea.
- 4 picioare - sunteți o persoană sigură pe sine, hotărâtă și uneori încăpățănată.

5) Marimea urechilor - arată cât de bine îi puteți asculta pe ceilalți. (cu cât mai mari, cu atât mai bine)

6) Lungimea cozii semnifica calitatea vietii sexuale.

Alte teste de personalitate: aici

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Stabilirea necesarului de personal + organigramă

Stabilirea necesarului de personal - Hotel Bell ***   1. Scurta descriere a Hotelului Bell  Hotelul Bell *** este situat pe marginea lacului din Poiana Brasov. In prezent hotelul dispune de treizeci de camere din care: • 7 camere single (60mp) • 20 camere duble (100mp) (12 camere cu pat matrimonial) • 3 apartamente (120 mp)  Toate camerele sunt dotate cu băi proprii, tv, internet wi-fi, aer condiţionat şi minibar. Hotelul mai dispune şi de o sală de conferinţe cu o capacitate de 70 de locuri. Restaurantul hotelului dispune de o capacitate de 100 de locuri şi oferă posibilităţi de amenajare pentru servirea mesei, pentru spectacole şi alte evenimente festive.  2. Stabilirea necesarului de personal  Hotelul Bell este condus de un manager general care are în subordinea sa 4 departamente:  • Departamentul economic – se ocupă de partea economico-finaciara a hotelului şi a restaurantului.  • Departamentul cazare- se ocupă cu administrarea hotelului (recepţie, c

Perioada interbelica(literatura romana) - studiu de caz clasa a XI -a .

Perioada interbelica (literatura romana) - studiu de caz clasa a XI -a . Studiu de caz - Perioada interbelica Perioada interbelica a avut un rol important pentru literatura deoarece a contribuit la dezvoltarea, si in acelasi timp la modernizarea ei. In aceasta perioada au aparut numeroase reviste si tendinte in evolutia literaturii : Perioada dintre cele doua razboaie mondiale cuprinde anii 1918-1944. Aceasta se caracterizeaza pe plan european prin infrangerea Germaniei, prabusirea imperiului Austro-Ungar si revolutia din Rusia. Pe plan national se realizeaza unitatea nationala si integrarea in ritmul european de modernizare. In literatura tendintelor umaniste democratice care domina in epoca li se opun forme de ideologie rasista: Fasciste, reactionare. De aceea viata literara cunoaste conflicte si polemici violente. In acest contest se impun personalitati ca Mihail Sadoveanu, Liviu Rebreanu, Camil Petrescu, Mateiu Caragiale, Tudor Arghezi, Lucian Blaga, ion

Metode didactice utlizate în procesul de evaluare. Studiu de caz – Utilizarea metodei portofoliului

Metode didactice utlizate în procesul de evaluare. Studiu de caz – Utilizarea metodei portofoliului Rezumat Evaluarea alături de predare şi învăţare reprezintă o componenta esenţială a procesului de învăţământ deoarece furnizează informaţii despre calitatea şi funcţionalitatea acestuia. Conceptul de evaluare a evoluat de-a lungul timpului. La început se punea semnul egal între evaluare şi măsurare, apoi pedagogia prin obiective considera că evaluarea presupune stabilirea congruenţelor dintre rezultatele scolare ale elevilor şi obiectivele operationale prestabilite. În prezent, evaluarea presupune formularea de judecăţi de valoare despre procesul şi produsul învăţării de către elev. Metodele de evaluare indică calea prin care profesorul evaluează performanţele elevilor, identifică punctele tari şi slabe ale procesului didactic. Din punct de vedere istoric, metodele pot fi clasificate în metode tradiţionale (evaluarea orală, evaluarea scrisă şi evaluarea practică) şi m